€51.64
Ad ADITIV predchádza problémom so zhlukovaním AdBlue®, ktoré môžu poškodiť katalyzátor. Ad ADITIV tiež udržuje čistý vstrekovač AdBlue®
Vlastnosti:
Ad ADITIV predchádza problémom so zhlukovaním, ktoré môžu poškodiť katalyzátor. Ad ADITIV tiež udržuje čistý vstrekovač AdBlue®. Ad ADITIV je ľahko rozpustný v AdBlue®. Pri jeho spaľovaní sa v katalyzátore vytvára oxid uhličitý a voda. Neničí sa tak ani katalyzátor a neznečisťuje sa životné prostredie. Neformujú sa žiadny toxické zvyšky. Ad ADITIV mrzne pri nižších teplotách ako samotné AdBlue, takže nevzniká riziko, že skryštalizuje v potrubí a hadiciach na vozidle.
Fakty o katalyzátore a aké problémy môže spôsobiť zhlukovanie AdBlue®::
SCR – Selective Catalytic Reduction / Selektívna katalytická redukcia. Vzhľadom k zákonným požiadavkám, všetky nové ťažké vozidlá uvedené do prevádzky alebo vozidlá registrované po 1.10.2006, musia byť vybavené systémom na obmedzenie emisií a diagnostikou palubného systému (OBD), ktorý bude indikovať nedostatky vo funkcii regulácie emisií. Táto požiadavka sa všeobecne vzťahuje na všetky nové nákladné vozidlá v prevádzke v EÚ. Rovnaké zákonné požiadavky možno nájsť aj v ďalších krajinách sveta. Najčastejšie je vozidlo vybavené katalyzátorom SCR. SCR znamená, že katalyzátor je nainštalovaný za motorom. Nádrž obsahujúca roztok močoviny je umiestnená na vozidle. Roztok sa vstrekuje z nádrže do výfukového potrubia tesne pred katalyzátorom. Pri správnom zmiešaní sa výfukové oxidy dusíka premenia na dusík a vodu. Vstrekovanie močoviny je elektronicky riadené a líši sa od otáčok a zaťažení motora. Katalytická redukcia NOx znamená premenu na dusík (N2) a kyslík (O2) a vodu (H2O) za predpokladu použitia katalyzátora a redukčného činidla, pridaného pred katalyzátorom. Najčastejšie používaným redukčným činidlom je amoniak (NH3), vo forme močoviny. Močovina (AdBlue®) je uložená vo vozidle a pri katalytickej redukcií sa premieňa na amoniak. Predpokladom pre správne fungovanie SCR katalyzátora je, že výfukové teploty sú dostatočne vysoké. V prípade, že teplota výfukových plynov plynu klesne pod 200 °C, SCR katalyzátor už nie je aktívny a rýchlosť redukovania NOx klesá. SCR katalyzátor vyžaduje minimálnu prevádzkovú teplotu + 400 ° C, aby mohol účinne fungovať. To môže byť ťažké dosiahnuť napríklad vo vozidlách pri mestskej prevádzke, vozidlách s častými rozbehmi a zastavovaniami. V prípade, že katalyzátor nedosiahne správnu pracovnú teplotu, t.j. teplota sa pohybuje medzi 200 °C a 400 °C začnú sa vytvárať zhluky močoviny ako vedľajší produkt, ktoré spôsobujú upchávanie výfukového systému. To môže spôsobiť zablokovanie katalyzátora, ktoré môže viesť k jeho čiastočnému alebo úplnému poškodeniu. Ak katalyzátor nepracuje správne OBD diagnostika priškrtí výkon motora, čo má za následok zvýšenie spotreby paliva.
Aplikácia:
Prípravok pridajte do palivovej nádrže pred natankovaním.
10 ml Ad ADITIV na 6 litrov priamo do AdBlue® nádrže.
25 ml Ad ADITIV na 15 litrov priamo do AdBlue® nádrže.
1000 ml Ad ADITIV na 625 litrov priamo do AdBlue® nádrže.
Obsah:
1000 ml
Obsah | 1000 ml |
---|---|
Cena bez DPH | 43.03 |
Rozhodnite sa, ktoré cookies chcete povoliť.
Toto nastavenie môžete kedykoľvek zmeniť. Môže sa ale stať, že niektoré funkcie už nebudú dostupné. Pre informácie o zmazanie cookies, sa obráťte na nápovedu vášho prehliadača.
ZISTIŤ VIAC O COOKIES, KTORÉ POUŽÍVAME.
Recenzie
Nikto zatiaľ nepridal hodnotenie.